Retour

Terug naar klantenservice

Niet blij, ontevreden of heb je een vraag?

Niet blij met je aankoop? Voldoet het product niet, of weet je niet hoe het te gebruiken?
Je kunt altijd eerst contact opnemen met onze klantenservice. Ze helpen je graag verder als je vragen hebt.

Retourzenden

Weet je zeker dat je je aankoop wilt terugzenden? Dan kun je dit binnen 30 dagen, na ontvangst van je product, bij ons melden via het online retourformulier. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product gratis terug te sturen.

Hoe retourneer je een product:

  1. Meld je retour aan
    Meld je retour aan via het online retourformulier.
    Voor het invullen van het retourformulier heb je het bestelnummer nodig. Je kunt deze eenvoudig terugvinden op je eigen accountpagina (mits je een account hebt) of anders in de e-mail bevestiging die je van ons hebt ontvangen na de verzending van je bestelling.
    Kun je deze gegevens niet vinden? Neem dan even contact op met de klantenservice. Zij helpen je graag verder.

  2. Verpak je product
    Gebruik een stevige verpakking om het product in te pakken. Print je verzendlabel uit die je via de mail hebt ontvangen en plak deze op de doos.

  3. Breng je product naar een afhaalpunt
    . Terugsturen is gratis! Je ontvangt een bevestiging van je verzending.

  4. Terugbetalen
    Binnen 7 werkdagen na ontvangst van je product storten we je je aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) retour. Heb je met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op jouw rekening. Wanneer je met je creditcard, Klarna of PayPal hebt betaald dan storten we het bedrag op dezelfde wijze weer terug op je creditcard, Klarna - of PayPal account.

  5. Vragen?
    Onze klantenservice zit voor je klaar!


Onze officiële retourregels

Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop je of een door jouw aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed (of in het geval van levering in delen; het laatste goed of onderdeel van het goed) fysiek in bezit krijgt.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Als je de overeenkomst herroept, ontvangt je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) zonder uitstel en in ieder geval niet later dan 30 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zal voor deze terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen zonder uitstel, doch in ieder geval niet later dan 7 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 30 dagen is verstreken. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, ons retourfomulier of e-mail) op de hoogte stellen van de beslissing om de overeenkomst te herroepen.

Onze contactgegevens zijn:


Toppik.nl
Zeemanstraat 55
2991 XR Barendrecht
Nederland
Telefoonnummer: 010-3006534
E-mailadres: info@toppik.nl

Toppik.nl kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor zendingen die niet bij Toppik.nl aankomen.

© 2022 AboutOurBrands